logo

logo

wtorek, 9 lutego 2016

HAED Sweet Shoppe, Aimee Steward - czyli oszalałam

zdjęcie stąd

Tak jak w tytule posta: oszalałam :D. Na razie kupiłam wzór (zgodnie z radą Joanny wyczekałam cierpliwie do promocji, chociaż nie było to łatwe, bo ja BARDZO niecierpliwa jestem), zamówiłam Luganę 25ct, część muliny DMC i się zobaczy, co dalej :P.
Na razie mam zamiar zacząć haftować na ramce kwadratowej i czekać na rozwój sytuacji: jak łyknę bakcyla, to dokonam dalszych zakupów, jak nie, to może kiedyś odkopię tego ufoka.



Z wypiekami na twarzy i otwartą paszczą oglądam i czytam bloga Joanny, chłonę wszystkie informacje dotyczące parkowania i aż się boję pomyśleć co będzie dalej, jak te wszystkie zamówione rzeczy do mnie przyjadą...
Ale co tam, żyje się raz :D

W związku z tym nowym projektem/pomysłem, postanowiłam dzielić posty na szyciowe i dotyczące haftowania, muszę też pilnować etykiet, żeby był porządek.
Trochę głupio, bo taka samiutka z tym jestem, naprawdę porywam się z motyką na słońce :). Dobrze, że jest internet, można sobie poczytać o popodglądać bardziej doświadczone dziewczyny.

W trakcie szukania informacji o parkowaniu wyczytałam inne przydatne ciekawostki, i zgodnie z radą Madziuli na blogu polskineedlepoint.blogspot.com, kupiłam podobrazie i mój ostatni haft przeniosłam z tamborka na ramę. Zdecydowanie lepiej! Mam nadzieję, że ślady po tamborku znikną i wszystko się ładnie wygładzi.

Poniżej postępy z widocznymi jeszcze wieloma nitkami muliny - to pozostałość po tamborku. Gdybym od razu zaczęła na ramie, nitek byłoby zdecydowanie mniej, a tak to teraz sukcesywnie muszę wszystko uporządkować.


Chyba przegięłam z rozmiarem. Wydaje mi się, że ładniejszy byłby mniejszy haft z dużym marginesem z materiału po bokach (z założenia ma być to haft na poduszkę). Bardziej elegancki. Ale przecież nie będę tego pruć. Za leniwa jestem.


Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Pojęcia nie mam, co to jest Lugana 25ct i jaka to mulina DMC... za to poduszka będzie absolutnie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję bardzo, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją skończyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń